Gzm23 pandemiyi virusu bahane edin bence kırılan kırılsın hic bisey cocugunuzun sagligindan daha onemli degil.
Dusunun bide ben 17 yasinda anne oldum buyuttum kizimi simdi 10 yasinda ben bile cocuk yasta 4.4luk bakabildigime inaniyorum o yuzden eskileri pek takmayin annelik ic gudusel birsey karninda hissetigin gun anne oluyorsun ve herseyin en iyisini biliyorsun bebegin icin 🥰