Gzm23 desene sana kaynanalik yapacak kişi belki valla canım taviz verme huzurunu kaçırana hele hiç verme başı böyleyse sonu ne olacak …iyilik bilene iyilik yapılır …benimde agzimiz yanmış zaten….artık kimseye eyvallah etmiyorum ben evlelenli 4sene oldu ikimce senemde kayanna gorumcen gerçek yizinu gördüm onlar iyilik meleği oldular bn kötü onların başına gelen normal bna yaptıklarına gelince sen buyutuyorsun vs bunlar sadece özetin özetinin ozeti o yüzden eyvallah yok