Yesimyce61 Merhaba 5 sene üstüne hamileyim vw çok korkuyorum 3 aylık hamileyim yapılan idrarda gebelikte protein değeri 15 çıktı doktor hiç bişey demedi acaba bu değer protein kaçağı değeri mi bilmiyorum ki küçük stajyer doktor sinir oldum
diamond2635 Yesimyce61 her gebde israrda bir miktar protein ve kan çıkıyor diye biliyorum ben.Benim de çıkmıştı dpktprum referans alacağımız bir değer değil demişti
Yesimyce61 diamond2635 insallah benimkide öyledir kanımda protein düşüktü idrarda yüksek çıkınca kaçak mı var diye düşündğm