2melekannesi_ Kızımız için Ahsen ismini düşünüyoruz ama herkes erkek ismi diyor ben hep kızlarda duydum bu ismi kafam karıştı. Değiştirmeyi düşünmüyorum ama yine de insanlar erkek ismi deyince canım sıkıldı😏
papatya981 2melekannesi_ ben hiç erkek ismi olarak duymadım hep kızlara konulmusken duydum ki boşver su insanları sen ne istersen onu koy bence çünkü hem erkek hem kız ismi olanlarda var mutlu,deniz,umut
miyopmom 2melekannesi_ instagramda takip ettigim bi hanfendi var kizinin ismi ahsen cokta tatli bi kiz masAllah
2melekannesi_ papatya981 öyle tabi eşimle benim çok içimize sindi zaten değiştirmeyiz ama herkes bi yorum yapıyor o can sıkıcı yani sanki fikirlerini sormuşuz gibi 😏
Mom10_ Çalıştığım kurumda hem kadın hem erkek iki tane Ahsen vardı .. erkeğin Ahsen Ömer di herkes Ahsen derdi .. yani uniseks bir isim bence her iki cinse de uyan güzel bir isim 😌
Masmavim 2melekannesi_ ben hiç erkekte Ahsen ismini duymadım 😄çevremde hep kızlara Ahsen ismini veriyorlar😄
2melekannesi_ Guzucuk25 yok ben de sıkıntı yapmam ben çok beğenerek seslenicem inşallah kızıma artık çevredekiler de alışır zamanla napayım 😅