Merhaba kızlar.
Önümüzdeki hafta genel anestezi ile sezaryen olacağım sağlık problemleri nedeniyle.
Daha önce ufakkem bademcik ameliyatı olmuştum ve düşükten dolayıda kürtaj olduğumda genel anestezi olmuştum. Kürtaj da çok rahat uyanmıştım ama bademcikte zor uyanmıştım. Sezaryende nasıl oluyor işlem ne kadar sürüyor. Uyanma durumu nasıl zor mu kendimize geliyoruz ? Sezaryen den ne kadar süre sonra banyo yapabiliriz ? Genel anestezi sonrasında emzirme için beklenen bir süre var mı sonuçta narkoz alıyoruz ya bir sorun olur mu ?