Puki canım bence bi şey yoktur. Herkesin hamileliği başkadır. Rahmin demek ki çok baskı yapıyor. Bebek iyiyse sorun olduğunu düşünme. Doktorunda elbet cihazdan bakmıştır. Bişey olsa sana açıklardı. Ama için rahat etmiyorsa başka bi doktora da görünebilirsin