Çok fazla rahimde hissetmek zararlımı ya sabahtan beri öylede hep yatıyorum yukarı çıksın diye yok arada Bi baskı yapıyo. Genital bölgenin ön tarafında hissediyorum resmen tekmesini gerçi kafasını orada yoksa ayağımı bilmiyorum hissetmek çok güzel ama rahim ağzı kısalığım vardı daha öncelerde o yüzden korkuyorum. 23+1 haftağız bu arada aynısını yaşayan varmı? ne yapsam yukarı çıkar? Tehlikelimi?