Medine46 ben 4,5 er adet tam tulum aldım, full kapalı olanlardan. Kolsuz zıbın, kısa kollu zıbın olarak da 10 15 er tane vardır en az. Pijama tarzı alt üst aldım 4 5 er tane de. 1 er tane 10 lu hastane çıkışı. 2 şer tane 5 li hastane çıkışı aldım. İsimli Tulum seti yaptırıyorum. Ama sadece 0-3 olarak almadım 3-6 da aldım. Çünkü erken büyüme oluyormuş genelde bebeklerde.