Merhaba kızlar bugün hareket azlığı sebebiyle acilden giris yaptım çok şükür bebişte sıkıntı yokmuş ama bende sancı çıktı alttan baktilar açılma yok diyip eve gönderdiler anlayan varsa bakabilir mi çünkü bana yüksek gibi geldi. Alttan baktıktan sonra biraz kan gelince stres yaptim detayli soramadim ebeye
https://resimyukle.io/r/DHIcm3XAVb