Merhaba arkadaşlar, 35 haftalık normal doğum ile bebeğimi dünyaya getirdim cuma günü. Nefes almasında sorun yaşanıyor, küveze alındı. Oksijen alıyor. Bu durumu yaşayan anneler neler yaptılar, nasıl bir süreç geçirdiler yardımcı olursanız çok mutlu olurum.🤲