Gizemgizem Çok şükür buraya yazmak nasip oldu.. Geceden yarim saatte bir belime ve karnima giren sancilarla uyandım ancak yalanci sanci oldugunu dusundum sabah karsi ayaga kalktikca az az suyum geliyordu dogum basladi galiba dedim dusa girdim 7 bucuk gibi hastaneye geldik kendi doktorum 10da geleceği için nöbetçi doktor 3 cm acilmam oldugunu soyledi suyu biraz yeşildi hafif kaka yapmis dedi yatisim yapildu suyum gelmeye devam ediyordu bu arada. Hemen suni sanci baglandi ondan sonra 2 dakikada bir sanci cektim ama cok zordu Allah herkese yardım etsin 10:50 de 5cm olmustu ve epidural diye yalvardim. epidural yapıldı ama dogumu etkilemesin diye dozu azdi galiba ise yaramadı bir doz daha verdiler bu kez sancim hafifledi baktilar 7cm dediler. Ardından sancilar gelmeye devam etti ama vajina bölgesi ve bacagimi hissetmiyordum uyusmustu ama sancilar hala hissedilirdi ebe gelip kontrol etti 10cm dedi bir kac kez sanci geldigince çömelip ikindim doktor geldi bakti dogumhaneye aliyoruz dedi saat 12:17 de dogumhaneye giderken biraz korktum ama bir kez ikindim iyi ikindin dedi 2 dakika bekledik sancim gelince bir kez daha ikndim ve bebek 12:22de cıktı. epidural oldugu icin dogum aninda hic canim yanmadi anlamadim bile epizyo açıldığını 3 tane dikisim var. Doktor dikisi yaparken hiç hissetmedim zaten uyusturdu gulerek faln dikisimi atti odama geldim 4 bucuk saatte cok şükür bitti.. Gebelik doneminde cok hareketli değildim hatta bir doktorum kesinlikle normal doğuramazsın demisti ama cok kolay acildi ve oldu. ilk dogumum tek farkli yaptigim gunde 5 tane falan hurma yedim 1 bucuk haftadır ve dün 1 bucuk saat yurudum :) Kolay dogumlar darısı basiniza
Havva8 Gizemgizem hayirli ugurlu olsun Rabbim bizlerede dogumumuzu nasip etsin evlatlarimizi bize baglasn insallah. 😊❤🙏
Nimetfatih Gizemgizem özelde mi oldu doğumunuz devlete mi😊 bu arada Allahım sağ salim büyütmeyi nasip etsin
Tuba704 Gizemgizem sağlıcakla huzurla büyüsün inşallah 🙏 Ne güzel darısı biz sırada bekleyenlere birşey sormak istiyorum sancılar gerçekten dayanılmayacak kadar ağır mı🙈😭😭🙈
Gizemgizem Tuba704 Evet cok zordu duvarları yumrukladim ama cok sukur 4 saatte acilmam tamamlandi epidural olunca biraz rahatlıyor ama gerçekten
Gizemgizem Baharun2 epizyo acilmis bilmiyorum ama 3 dikis az zaten demekki o sirada kolay olsun diye atri doktor
Gizemgizem Merve09somyurek Belden bir igneyle sanciyi azaltıyorlar ama bende cok ise yaramadi ne yazikki :) ama yinede az da olsa azaldi ona da şükür