cavcier Kızlar 27. Haftamdayım. Geçen hafta 75 mg şeker testim 1 saat sonrası 153 çıktı doktorum sınırdasın şekere dikkat et dedi o kadar. Ama iki gündür özellikle yemeklerden sonra inanılmaz bir ağız kuruluğu yaşıyorum. Bu arada şeker tüketmedim hiç uzak durdum. Yaşayan var mı? Başka neden olabilir?
Gul33 cavcier Şeker yüksek çıkmış sınırda değil. Diyet yapmanız lazım. Şekeri sadece tatlı çıkarmıyor ayrıca. Ekmek, patates, pirinç, meyve, süt vs daha bir sürü şey şekeri yükseltir. Bi dahiliye endekrinoloji ya da diyetisyene görünün
Neslisss123 cavcier 37.haftadayim iki gundur bendede var ama sekerim normal cikmisti.Sebebini bilmiyorum bu aksam biraz daha azaldi sanki hamilelikte cesitli sebeplerden hatta hormonlardan dolayi bile olabiliyormus.Devam ederse doktoruma daniscam bende.
yasolinn cavcier şeker yükleme testinden sonra 2 hafta kadar acayip ağız kuruluğu çektim ve gebelik şekerim çıkmıştı diyete girdim ancak o şekilde düzene girdi
Oznurkk cavcier şekeri nasıl sınırda dedi şeker çıkmış zaten. Ağız kuruluğu da şekere işarettir. Geçmiş olsun
cavcier Gul33 hamileliğin başından beri diyetisyenim var. Sürekli program üzerinden gidiyoruz. Özellikle bugün yaşadığım bu kuruluk biraz olağan dışı geldi. Teşekkürler.
Oznurkk cavcier aç karına 92 altı 1 saat sonra 140 altı 2 saat sonra 120 altı olması gerekir diye biliyorum. Bende şeker yüklemesi yaptıracağım zaman doktorum böyle yazmıştı ama 1 saat sonra da aç karına da düşük olunca gerek duymadı şeker yüklemesine de.