Asyarslan60 merhaba canım neler yaptın en son Reglin geçikmişti benimde bugün iğnenin 16.gunu hala bişey yok test yaptım başta çıkmadı yarım saat sonra gelip baktım silik çizgi vardı ama ilk 10 dakikadan sonra çıkan çizgi dikkate alınmaz diyorlar bekliyorum bende kasık ağrım bel ağrım da geçti herhangi bir belirtim de yok