mor_menekse1 allahıma sükürler olsun ben ne bi mide bulantısı ne bi kusma yemek yapamam hiç bir sorun sıkıntı yasamdjm az bel agrılarum oldu ama cok degil durmadım hiç yatmadımds ben hayatıma devam ettim bugun 38 girdim ve halen temizliğimi yemegimi kendim yapıyorum yattıgım az kasık agrım uykusuzluj falan oluyor ama sükür hiç bir operasyon gecirmedim galiba bünyam biraz fazla saglam benim tek sorunum ayakkarım cokkkk fazla şiş ödemlş halbuki o kadar su içiyorum ama inmiyor hiç bir ayakkabı terlik olmuyor buyük numara bir ayakkabı aldım onla idare ediyorum tek sorunum buydu Pazartesi tekrar kontrolum ama daha fazla bekletmez alırlar diye düşünüyorum galiba gün verecekler 🤲🏻