K88_ ben kovitken eşimin kuzeninde kalıyorduk, dip dibeydik. Sabah ablam mesaj atmıştı test sonucum + diye Hemen İstanbul’a yola çıktık eve gelip test yaptık pozitiftim ben ama 2 gün boyunca yanında kaldığımı kuzeni negatifti 🤷🏻♀️ Hiç bir belirti vs olmadı. Sanırım bulaşıcılığı o kadarda fazla değil