incikinannesi Yarın 25 haftalık oluyoruz inşallah bu nasıl bir bel ağrısı yanıyor bi yandan da yakı varmış gibi sanki beli ağrıyanlar nasıl çözüm buldunuz ne yapıyosunuz
zeynnn5441 incikinannesi Benimde biraz yorulunca ağrıyor hafif dinlenmeye çalışıyorum hemen yan yatiyorum
nehirimmmm incikinannesi evet kullanyorum doktoruma kasık ve bel ağrım var demiştim hemen başladık ama ağrım sonradan tekrar şiddetlendi bazen hafif ağrı bazen çok şiddetli oluyor
incikinannesi nehirimmmm Keşke ağrısız sızısız geçirsek günlerimizi de bebeklerimize bişey olurmu düşüncesi kaygısı stresi olmasa dimi.
incikinannesi Dilaraa1 Ben hep yatıyorum dün biraz gezdim yürüyemedim oldugum yerde bekledim eşim arabayı alıp geldi o denli bi agrıydı sanırım rahim bu hafta büyüyüp bebek yukarı çıktığı içinmiş
Dilaraa1 incikinannesi daha cok yukarı çıkacak mi ki 🙄 benim basından beri var bu kadar değildi tabi suan berbat 😔