Mrb anneler ben şuan 17 haftalık yani 4 aylık gebeyim ama karnım çok şiş herkez bana acaba ikizmi yoksa başka bir sknti mi var diyorlar beni tedirgin ediyorlar doktorada gitmedim daha gittiğimde unutuyorum sormayı acaba bu durum normal mi ilk hamileligim