kubrads01 Bebeğimin tsh yüksek çıktı tekrar istediler bekliyoruz çok korkuyorum yaşayan var mı kızlar nedir hiç bilmiyorum
Suzanne Geçmiş olsun canım umarım geçici bir durumdur hamilelikte senin tsh değerin nasıldı ilaç kullandın mı