Bsrazynp11 Kizlar merhaba bugun ignemin 9.gunu dedim dur ovulasyon testi ile deniyeyim silik çıktı sizce durum nedir canlar allah razı olsun simdiden 🤲
denizmanzarasi Bsrazynp11 normalde iğne yapıldıktan sonra hem ovulasyon hem de gebelik testleri pozitif çıkıyor değil mi? 10.güne doğru etkisi geçmiş oluyor diyorlar hep öyle okudum
Snglseyma Bsrazynp11 merhaba ovulasyon testi denerken 12 e kdar hiç mi su içilmiyor bende bugün yeni deneycem
Bsrazynp11 Snglseyma Yok canim testi yapmdan 2 saat once sivi alimini kes aldığın siteden ilgilenen kişi diyor bunu sana zaten