Kızlar transferim dördüncü günü sadece gogust sızlama yanma GB bir şey var tuvalet sonrası birde adet swncisi hafif oluyor dün belim kopuyordu bugün hiç bişey yok sizler neler yaşadınız üçüncü denemem 4AA embriyosu yüzde yüz sağlıklı ve yüzde yüz canlı embriyo transferden önce çözüldü yaşamını sürdürüp.surdurmegine bakıldı gayet iyi durumu sizler neler yaşadınız