Kızlar 39+3te kontrolüm vardı altta kontrol etti doktorum o günden sonra sancılarım başladı hatta il gün gayet düzenli geliyordu cuma günü öğlen eczanızdan sonra kesildi şimdide 15 dk bir sancım var biraz öncede nişan geldi belimde agrıyor ☺️ Dualarınızı bekliyorum 🤲🏻