Esra7658 canım bende 34 hafta da doğum yaptım ikiz gebelikti benim de 21 gün oldu hala küvezdeler kilo alımı için bekletti doktor çok şükür sağlıkları iyi iki üç gün sadece oksijen verildi üç dört güne alıcaz inşallah emme refleksi için bekledik biberonla beslenmeye geçti çiğer geliştirici iğne vuruldun mu ? Hiç merak etme Allah’ın izniyle hiç birsey olmaz bol bol dua et süt sağ yetmiyor iki bebek olunca :( inşallah sağlıkla kucağına alırsın