Dryakbts bittim bittim ben,psikolojim bozuldu artık. 37+2deyim salı randevum var. Bende taaa Yozgat’tan Ankara gazi üniversitesine gideceğim yeniden. Ameliyatımı prof yapacak ama sen beni gör,bir ayağım gitse diğeri gitmek istemiyor. Hastaneye girerken atak geçiriyorum daha😰😰😰🤦🏻♀️🤦🏻♀️