Merve234
Yani kolay mı olur zor mu olur o sizin stres yönetiminize kalmış ama 11 yıldır ben kullanıyorum arkadaşım hep özenirdi bana koca arabaları nasıl kullanabiliyorum diye, dün misafirliğe geldi bebekten önce göreyim seni dedi. Yanında 3 yaşında oğlu da vardı, otobüs için tam 3 saatini yola ayırdı yazık yavrusuyla beraber. Kıza nasıl tak ettiyse gidip kursa yazılmış bugün, hemen derslere başlıyormuş. Demem o ki erkek bi şekilde kendini götürcek birini bulur, toplu taşıma kullanır. Ama kadınlar özellikle yanında çocuğu ve bebek arabası varsa ziyan oluyor. Gözünüzü karartın yazılın, herkes yapıyor siz de yaparsınız,istediğiniz yere yavrunuzla beraber gidersiniz. Kadınız biz neyi yapamamışız da bunu yapamıcaksınız. İçimizden insan üretiyoruz biz 💪🏼☺️