Lyra Ben hastanede yatarak tedavi görecek derecede ağır anksiyete sahibiyim. İlk gebeligimde planladigimdan ilaçları doz azaltıp bıraktıktan sonra hamile kaldım. Hamilelik resmen büyülü bir surecti. Hiç atak geçirmedim. Gece 2de suyum geldi. Sakince eşimi kaldırıp hastaneye gittim. Suni sancı, epidural derken hiç paniklemeden normal doğum yaptım. Şimdi ikinciye hamileyim yine normal doğum yapabileceğime inanıyorum. Sizde kendinize, bedeninize ve bebeğinize güvenin. Öyle kutsal bir an ki panik atakmis, anksiyeteymis umrunuzda bile olmuyor.