Kizlar normal doğumdan korkuyorum sezeryan olacam insAllah ama bazı insanların söyledikleri deli ediyor nedir sezeryani kötüleme aşkı sanki normal çok basit gbi konusuyolar yok sezeryan kötü yok ağrı çok kendine gelemezsin falan neden normal de zor sancı ağrı dikiş sanki çok basit ya hepsi birbirinden farklı şekilde zor ancak milleti korkutuyolar