Ben sleepy 1 numara olanından aldım yenidoğan göbek bağı oyuntulu falan yaziyodu hatta. Ama bebekler çok çabuk büyüdüğü için civildeki bayan bu paket biter bitmez hemen 2 numaraya geçersiniz demişti. Tabiki gelişimi iyi olursa daha büyük numarada alırsınız ama bir numarası yenidoğan için yeterli oluyormuş :)