Tubadgn_ Kızlar benim ikinci gebeliğim 7 haftalık gebeyim bugün bel ve karin agrisiyla beraber kahverengi akıntım oldu korkuyorum iki gün sonraya randevum var sizlere de sormak istedim 😞
Borann Bende de olmuştu kahverengi akıntı. Ben hemen gitmiştim doktora beklemeden progestan vermişlerdi. Yine de her ihtimale karşı bekleme bence imkanın varsa bi acile git
Birmelekbiranne Borann 28+3 üm bu gün sabah bende de oldu acile gittim alttan muayene etti bide nts çekti ama ilaç vermedi 🤷🏻♀️ bide bidaha da gelmedi leke ama yinede verse iyi olmazmıydı?
Borann Birmelekbiranne yani bilemiyorum. Benim ilk haftalarda olmuştu. Haftasından dolayı mı vermedi acaba size