96- ben pınar hanıma gidiyordum riskli gebelik uzmanı olduğu için çok detaylı ilgileniyor ama hiç korkutmuyor ben çok memnundum kendisinden üstelik cep numarsına da her zaman ulaşabiliyorsunuz pazar günü dahil cevap veriyor mesajlarına doğumu da orada yapmak isterdim fakat 5 bin lira doğum ücretini ocak ayına kadar zam yapılmayacak dedikleri halde Ekim ayında 7 bin TL yaptılar bırakmak zorunda kaldım 😔