inciligibi01 Kızlar merhaba 35+2 yim ve 3 gün önce covid olduğumu öğrendim. Böyle bir durumda benim gibi kan sulandırıcı iğne kullanan var mı? Doktor günde 2 kere dedi ama eczacı fazla olduğundan bahsetmiş
cilos1987 inciligibi01 öncelikle geçmiş olsun.bende 30 haftalikken delta varyantina yakalandım.2 gün önce karantinam bitti.kan değerlerine bakıldı,kan sulandirici igne verdi doktor.gunde 1 tane göbekten vuruyoruz.toplamda 20 tane iğne vurulcam.
Asyaveannesi36 inciligibi01 bende iki hafta önce atlattım kan değerlerinize bakıldı mı göbekten iğne verdi bana 20 tane enox geçmiş olsun size de
inciligibi01 bsr1 evet idrar ve kan tahlilinden sonra doktor yorumlayıp öyle verdi ama devlet hastanesi diye açıkçası güvenemiyorum herkes birbirinden bihaber çünkü. Kendi takipli doktoruma ulaşamıyorum burada sadece şehir hastanesi gebe covidlere bakıyor
cilos1987 Aysellgoktug42 tek doz aşım vardi.1 hafta çok ağır geçti .antibiyotik kullandım.enfeksiyon çıktı ayriyeten.c vitamini aldim,su çok içtim,ılık suya hep limon sıktım. Beslenmeme dikkat ettim.
Dura Merhaba, Bende covid pozitif olarak 3. Günümdeyim. Günde 1 kez koldan kan sulandırıcı iğne vurduruyorum.
Dura inciligibi01 10 gün kullandım tekrar ikinci 10 güne başladım. Bitince tekrar kan testi vereceğim.