Belirlenmedi Yardımcı olun siz hamile kalmak için ne yaptınız kürtaj oldum sağlıklı gebelik geçirmek istiyorum
Fasulyem2 Belirlenmedi soğan kürü duymuştum istersen araştır bi yumurtalık sorunun varsa. kan sulandırıcı ve folik asit başlattı mı doktorunuz? Stres yapmayın bir kez hamile kaldıysanız Rabbim bi daha nasip edecektir inşallah
Mervoll Belirlenmedi nezaman ve neden kurtaj oldunuz kalbi mi durdu. Bende 2 gun once kurtaj oldum 7 haftalikk kalbi durdu bende araştırıyorum nasil saglikli bi gebelik geciriirm diye
minikaras Belirlenmedi doktorlar genellikle inofolic combi ve D vitamini öneriyor yine de bi görün soğan kürü ve ısırgan otu kullananlarda var ama farkında olmadan hamile kalıp düşük yapma ihtimali de olabilir
Belirlenmedi Mervoll ay kuzum benim kesede bebek yoktu ondan dolayı kürtaj oldum geçen çarşamba inşallah bir dahaki gebeliğimiz sağlıklı olur bende kendimi iyi beslendiriyorum her gün yeşillik tabağı hazırlıyorum kendime bol su içiyorum birde vitamin aldım omega 3 aldım onları kullanacağım inşallah
Bebegim0101 Mervoll benmde agustos ayinda 9 haftlakti kalp atışı durmustu kurtaj oldum ondan oncede bos gebelk kimyasal genelk yasadim.sonra rahim flimi cekildim rahim fliminde ileri derecede yapisiklik ve perde cikti histerosklbi oldum.3 aydir korunmayi biraktm.bakalm bu ay ne olacak.
Mervoll Insallah bidaha ki hamileliğimiz saglikli gecer.rahim filmi çekmedim hic doktorumda istemedi suan soylesem mi