Nazlimom benim aldıklarımı kapıya getirmişlerdi ama asansör ile. Bence getirirler canım yaa sonuçta kapıya teslim etmek durumundalar bir de imza alıyorlar teslim aşamasında. Hatta birinde ben evde yoktum, kapıya bırakın dedim de olmaz illa imza atacaksınız dediler, komşuya bıraktırmıştım.