ipek_45
ipek_45 doğrudur canım ama bizzat eşimin biontech 2. Den sonra pozitif çıkmıştı testi işi gereği sürekli test veriyorlardı hatta bikaç kişilerdi doktorda ona aşıdan dolayı pozitifsin diye belirtmiş o yüzden söyledim. Çok geçmiş olsun dua edicem inşallah rahat atlatırsın,cümlemiz sağlıkla alırız kucaklarımıza yaa her açıdan o kadar zor ki annelik karnımdakini,yanımdakini düşünmekten kendimi düşünemez oldum sağlık olsun yeterki