Nhl_hff Ankara Şehir Hastanesi’nde normal doğum sonrası refakatçi kalabiliyor mu yanımızda bilgisi olan var mı ?
Mom54544 Nhl_hff 1ay 27 günlük kızım var şehir Hastanesi’nde normal doğum yaptım sancı odasında da annem yanımdaydı serviste de üstelik zoom dan gebe okuluna falan da katilmadik
Mom54544 tugbadugan0000 7 Ekim canım daha doğrusu 6 Ekim’de akşam hastanedeydim gece yarisini 10 dkka geçince geldi kızım 😂
030215 1 kasımda yaptım dogum anına kadar annem yanımdaydı dogumdan sonra daha sancı odasındayken annem tekrardan geldı bebegımı gıydırdı hasta bakıcıyla beraber odama kadar götürüldüm sonrasındada hep yanımdaydı zaten içiniz rahat olsun 😍
030215 Gamzeates Bana hasan bey dogum yaptırmıstı cok ılgılıydı ebelerde aynı sekılde sureklı gelıyolar zaten kontrol için ben sabah 9 da yatış yaptım aksam 11 de dogum yaptım o ana kadar hersey cok ıyıydı ıcınız rahat olsun
Gamzeates 030215 refakatçi kalıyor mu peki ben ilk doğumu Zübeyde Hanım da yaptım orda Bi sıkıntım yoktu özele geçicem ama şehir hastahanesi iyi ise boşuna da geçmeyelim diyorum randevu da bulamıyorum gerçi ama
030215 Gamzeates randevu bulamassanız sabah erkenden gıdın ordan sıra alın sıkıntı olmuyo hiç . Refatcı konusunda benım dogum anına kadar annem yanımdaydı dogumdan hemen sonra gerı geldı bebegımı falan gıydırdı servısede beraber cıktık sadece tek kısı kalıyo eşim 5 dk anca durabılmiştir servıste yanımuzda tek sıkıntı o ama annem hep benımleydı