Yani aşağı doğru çekiliyor sanki 🤷🏻♀️ Bu gün gittim acile alttan muayene ve nts çekilde bir sorun yok ama rahim ağrım var. Enfeksiyon geçirmiştim daha önce böyle bir şey yaşamamıştım ama acaba tekrarladı mı? Başına gelen var mı yada normal mi ki ilk gebelik olunca bilemiyorum.