eso14 detaylıda söylemişse yanılma payı çok düşük fikrimce 😊 bana doktorum 14+3te kız dedi ama yine de bekleyelim belki organları yeterince gelişmediği için de kız gibi görünüyor olabilir dedi. Kendi doktorum 18+3te yine kız dedi, 22+0da detaylıda perinatolog yine kız dedi ikna oldum 😁