Merhabalar 🤗Hamile oldugumu daha dün öğrendim rahatsızlıktan dolayı hastaneye gittim daha adet gunume 2gün varken beta değerim 84.12 doktor daha yeni bir gebelik dedi . Bugund gün boyu regl sancısı cektim . Bu normal mi sankı her an adet olucakmısım gibi hissediyorum 🤦♀️🤦♀️