Kızımı maalesef çakmak erdemde doğurdum hayatımda verdiğim en yanlış karardı normal doğumumu yanlış iğne ile kabusa çevirdiler stajer hemşirenin yüzünden ölümden döndüm anneyi kaybediyoruz dediklerini bile duydum sonrası da tam bir kabus 3 ay kanamam geçmedi Cerrahpaşa’da tekrar ameliyat oldum bebeğimden ayrı kaldım sürekli ölücem psikolojisi ayrı kötü bebeğimden uzak kalmak ayrı kullandığım ilaçlar yüzünden kuzumu emziremedim bile hiç bir sorumluluk almadı hastane senin doğumun harikaydı dediler Allah’a havale ettim Allah sorsun inşaAllah