Şükür bugünleride gördük… Nasıl gidiyo hamilelik var mı sıkıntınız… Benim karnımın altı tam genital bölge üstü acayip sızlıyo batıyo bebiş oralarda daha çok geziyo… Doğum yoluna mı girdi acaba diye düşünüyorum ilk gebeliğimdede erken doğum riski yaşamıştım var mı böyle olan?