eceturan bitanem benim hiç ama hiç duyma. Her gebelik çok farklı, hiç bir şey yiyemeyip hareket edenler bile nası kilo alıyor. Bazısı da hiç almıyor ne yerse yesin. Bunları söyleyen bilinçsiz ve düşüncesiz insanlar. Evet alıyorum, sağlıklıyım keyfim yerinde diceksin. Üzme sakın kendini. Yemek istiyorsan da ye, doğumdan sonra her halükarda gidiyor çünkü. Kulakları tıkamak zor olsa da he diyip geçiceksin.