Toprak_hira59 Anne8484 Bende 15 aralik ta sezeryan ile dogum yapicam gunler gecmiyor heyecan hat safada dogumdan ws korkmuyorum ama ya kuvoze girerse solunum sıkıntımız olursa diye aklimdan cikmiyor bu korku yavrumu orda birakip eve gitmekten cok korkuyorum 😪😪
Toprak_hira59 Anne8484 37+4 te olcak ama suyumuzda azalma vardi son kontrolumuzde yarin tekrar gidicez azalma devam ettiyse bu hafta ici de olabilcegini soylemisti dr. Sag saglim kavusalim insallah🙏
erada son 6 sapma sapan seylere aglamaya basladım stresliyim agrım cok uyku zaten yok sagsalim kurtulmak istiyorum haftaya bugun ins kucagıma alırim yavrumu
sedayla Anne8484 evet şuan için tek düşüncem kızım dua ediyorum kızım okuldayken doğurayım bensiz üzülmesin diye. İnşallah çook sağolun 🥰
gozdemne Anne8484 benim de son 10 gün dalıp dalıp gidiyorum insanlar kişisel anlıyor kimse anlamıyor halinden mecbur tebessüm sohpet ediyorum resmen🤔
gulsoo Anne8484 bana da doktor bugün gün verdi 9 gün sonraya bacaklarım çenem titredi ağladım ama çok erken diye. kadın diyo yok zamanı bence güzel yani. ama ben hala hazır hissetmiyorum. karnımdaki tekmeler gidecek mii dünyaya hazır mı ona bakabilecek miyimmm
Anne8484 gulsoo bu endişeler herkeste var galiba ben de çalışıyorum 2 aylıkken kime emanet edeceğim onu düşünüyorum