Esradmrkl
33 haftalığım bebekte dünden beri aritmi bozukluğu gördü doktorum çapa yada cerrahpaşa hastanesine yönlendirdi beni bebek kardiyolojisinin görmesi için aranızda böyle bi sorunla karşılaşan oldu mu?? Bu güne kadar kalbinde herhangi bi sıkıntı görülmedi neden şimdi görünür bilgi sahibi olanlar var mı acaba??