Emirhahdhs1 ben ilk başlarsa mahvoldum diyebilirim yüzümüm tamamen her yerine yayıldı hiç bir krem kullanmama dr lar izin vermedi kantaron yağı ile hep tedavi etmeye caliştim sonra deniz suyu iyi gelmişti tekrar atak geçirmedim inş siZinde en yakın zamanda normale döner