Ozlem2904 kahvesever__ en fazla 2 fincan oda mide yanmasi icin, kan inceltici oldugu icin dusugu tetikleyebiliyomus
kahvesever__ aysigil doktoruma sormadım ama midem acayip yanıyor internete baktım zencefil çayı öneriyor bende tedirgin olduğum acaba zararlı olurmu bebeğime diye
kahvesever__ Ozlem2904 midem çok agrıyor internete baktım zencefil çay öneriyor düşük mü yapıyor Muş o zaman hiç içmeyim
Ozlem2904 kahvesever__ dozunu kacirmazsaniz bisey olmaz, bende 20.haftalarimda ictim mide yanmasindan 2 kok zencefili (kuru) fincana koyup sicak su ekleyip 10dk demlendirdim. Ama acikcasi bende sonrasinda kasik batmasi sancilarida oldu o yuzden 1 fincan ictim