Nurooo Benimde ilk gebeliğim şuan ve isteğe bağlı sezeryan olacağım 9 Aralık’ta 39+0 iken bence herhangi bir sağlık probleminiz yoksa biraz daha bekleyin doğum için çünkü bebek için çok faydalı bir durum bu 37. Hafta erken özel hastane yapıyor isteğe bağlı sezeryanı. Doktor kendi uygun olduğu tarihte yapıyor çünkü o gün sizi alamaz aç gitmeniz gerek tahliller vs tam olması gerek pat diye alamaz keyfe keder