m060918 ben bu süreçleri geçtim ama poşu görünce destek vermek istedim :) benimki 3. Gün embriyosu taze transferdi. Tek seferde de tuttu. Şuan 35+1 iz oğlum ile gün sayıyoruz :) Rabbim emek veren herkese nasip etsin inşallah.. sakin bir belirti de aramayın transfer sonrasında benim asla ve asla bir belirtim yoktu hatta tutmadı kesin falan diye düşündüm megersem 3 uz hamileymisim :) sonrasında tabiki ikisini kaybettim şuan tek kaldı ama olsun rabbim buna ömür versin inşallah.. sevgiler 🌸