Zavira16 merhaba. Bendede çikolata kisti var tüp bebek tedavim negatif sonuçlandı dün öğrendim sonucu. Aslında doktorum öncesinde lucrin ile baskılama yapcaktı ama sonradan vazgeçti transfer oldu o da negatif işte neyse şimdi adeti bekliyorum çağırdı büyük ihtimalle baskılama yapcak ne kadar sürüyor bu kaç ay😒