Gokyz123 Arkadaşlar merhaba. Tam 34 haftalık hamileyim. Özellikle ayağa kalktığımda anlık bıçak batması gibi bir ağrı vurup geçiyor. Çok sık olmaya başladı. Tecrübeli anneler bu durum normal mi 🙏🏻🥰
mihranur188 Gokyz123 buyuk ihtimalle bebek ters dönmüş ve doğum pozisyonunu almış ondan dolayı baskı yapıyo kasıklara benımde öyle olmuştu
Gokyz123 Yasafi-23 baş dönmesi için tansiyonunuzu bi ölçebilirsiniz. Kasık ağrısı son haftalarda normal ama bıçak batması şeklinde ara ara olmaya başlayınca korktum birazcık
Gokyz123 mihranur188 kontrolde baş aşağı demişti doktorumuz. Ondan olabilir o zaman. Çok teşekkür ederim. 🥰🙏🏻
Gokyz123 kucukhobby-11 iyi iyi olumsuz bir şey olmasın da ufacık bir şey olunca hemen neden acaba diyip duruyoruz 😂🙏🏻
kucukhobby-11 Gokyz123 benim doktorum çok rahat ben de o yüzden çok rahatım galiba bana dediği şey ani olan ağrıdan korkma. 😄 ani bayma sancı bıçak saplamışlar gibi bunlar olabilir bunlar normal dedi. Dayanamicağın şiddette ağrı ve sürekli artıyorsa bundan kork 😄
Gokyz123 kucukhobby-11 çok teşekkürler içim rahatladı benimde. Hayırlısıyla kucağımıza alırız umarım 🙏🏻🥰