esredn Busra_y benim de öyle. Hrm kasığıms adetmişim gibi sğrı giriyor belim ağrıyor. İki iş yapıp gelip uzanıyorum işlerim hiç bitmiyo.
Busra_y Musabnannesi kimisi sabahtan akşama kadar ayaktalar nerdeyse niye böyle oluyor acaba :( ben 1 saat ayakta kalayım bütün gün ağrı
Busra_y esredn ağrılar geçici olsunda onada razıyız yine demi geçenlerde 6 gün ağrı çektim yine öyle olmasından korkuyorum :(
esredn Busra_y yormayın kendinizi ben de çalışıyorum 2 haftadır evdeydim. İdare ettim bir şekilde. İşe dönünce ne olcak bilmiyorum :)
SelinYakgul Busra_y Bende de rahim ağzı kısalığı var ,32 haftadayız. Durum bizde de maalesef ki aynı🍀 Hatta sabah uyanıyorum 30 dk bi dolanayım evde anında yorgunluk ve ağrı hissi oluyor 🤷♀️
Busra_y SelinYakgul bende 32 yim buyuk ihtimal ondan o zman doktor 20 mm dedi geçen hafta 6 gün boyunca ağrı cektim öyle olucak diye çok korkuyorum
SelinYakgul Busra_y çok geçmiş olsun kuzum 🙏 inşallah az bir süremiz kaldı sağ Salim alırız evlatlarımızı kucağımıza ♥️ Ben evde sadece çamaşır yıkayıp asıyorum inanki yapamıyorum daha devamını 🤷♀️
Busra_y SelinYakgul sagol canım benim hepbirlikte sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻bende yapmıyorum bugün mecburiyetten oldu biraz inşallah hemen geçer