Sadriye35 Kızlar hamileyken vajinal mantar olan var mı hangi kremleri kullandınız doktor hangilerine izin veriyor ve kremi vajija içine uyguladınız mi merak edyorum
Zehraspl Sadriye35 ben travazol kullandim mahvetti simdide zalain kullandim hemen gecirdi fitilde verdi enzofen kullandim gecmedi gynomax kullandim valla 1 kere kullandim dahada kullanmadim gecti
crazymom00 Travazol diğerini unuttum ya bazen fayda bile etmiyordu her lavobaya gittiğimde sirkeli suyla yıkıyordum. Ben de çok sık enfeksiyon oluyorum mixovül bir tane çok fayda ediyor bana